
Sieć Klinik Odnowy Kolagenowej będzie sprzedawać bio-kosmetyki na Dalekim Wschodzie.

Salon fryzjerski
Firma AP Ltd, właściciel marki „Anna Pikura” oferuje luksusowe biokosmetyki, w tym kolagen aktywny biologicznie, luksusowe urządzenia kosmetyczne do salonów SPA i salonów urody. W 2010 roku AP zdecydowała o rozwoju sieci sklepów z firmowymi kosmetykami oraz Klinik Odnowy Kolagenowej. Obecnie działa już siedem salonów Anna Pikura wraz z Klinikami Odnowy Kolagenowej, z czego cztery prowadzone są przez franczyzobiorców.
– Franczyza jest dla nas genialnym instrumentem rozwoju. Traktujemy ją nie tylko jako narzędzie ekspansji, ale i jako ważny element strategii budowy marki. Zgodnie z zasadą, którą opisują Hamish Pringle i William Gordon, franczyzobiorcy i ich pracownicy są znakomitymi emisariuszami marki w swoich środowiskach – kreują przecież wokół niej pozytywne emocje, mają wpływ na jej postrzeganie – mówi Anna Pikura, twórczyni marki i prezes zarządu spółki AP. – Prężny rozwój w Polsce skłonił nas do planowania ekspansji zagranicznej. Już w tej chwili zainteresowanie naszą ofertą jest duże nie tylko w Europie, ale również na Dalekim Wschodzie.
Własną Klinikę Odnowy Kolagenowej można otworzyć od 67,5 tys. zł netto. W ramach opłaty franczyzobiorca otrzymuje projekt wystroju, meble, oznakowanie punktu oraz urządzenia do wykonywania zabiegów. Na zatowaro-wanie trzeba przeznaczyć około 10 tys. zł.
Firma AP nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, franczyzobiorca musi natomiast wnosić opłatę miesięczną, która wynosi 16 proc. obrotu netto.
0 Comments